FANDOM

Shobu Kirifuda to syn Shoriego Kirifudy dawnego mistrza Duel Masters
Shobu.gif
.

Shobu w pierwszym sezonie jeszcze nie jest dobrym graczem ,lecz dzięki przyjaciołom i nowo poznanemu przyjacielowi Wojownikowi zaczyna rozumieć że odziedziczył wielki dar po swoim ojcu,grania w karty.Na początek wygrał turniej w którym musiał pokonać groźnych przeciwników np Toru lub Dżamire.Został wtedy zauważony przez organizację nazywaną "Świątynia" gdzie uczą się grać i ulepszać swe umiejętności najlepsi gracze pod okiem tzw.Mistrza.Shobu uznał sobie za cel pokonania największego strza w historii pojedynków Hakuo wielkiego Mistrza Świątyni.

Shobu przechodzi wiele trudnych wyzwań i pojedynków na których zawsze może liczyć na przyjaciół.

W Drugim Sezonie Shobu podróżuję po Krainach 5 Cywilizacji gdzie stwory z kart żyją zwyczajnie w przyrodzie i naturalnym środowisku.Wyruszył do tej Krainy by pokonać pięciu mistrzów cywilizacji którzy zawładneli cywilizacjami by mieć je na swoją właśność przez co ludzie w naszym świecie nie mogą kontrolować kart i dawać im rozkazów.

Typ Gry i Karty Shobu

Shobu gra szybką agresywną grą która okazuję się dosyć skuteczna.Jego deck jest pełen tanich stworów którę dosięgają do 2 man.Stara się jak najszybciej ofensywnie zaatakować przeciwnika by przejąć "strefę".Chodź w jego talii można znaleść czasem potężne stwory.W Drugim sezonie Shobu podrasowuję swój deck na potęge smoków i kart innych cywilizacji.

Karty Głównie używanei Atutowe

Atutowe:Czerwony Smok,Opancerzony Miotacz Valdios,Maszynowy Terror Niebios,Smok Bolemeteus,Szybkonogi Magnus

Często Używane:Cocco Luppia,Rikabu,Rothus Podróżnik,Awanturnik Zyler,Nieśmiertelny Varon Vorg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki